Sonsuz.Us

hER sORUNUN bİR cEVABI vAR mIDIR?

Delişey 15.09.2014 - 16:44
mERHABA,


kONUYU aÇMADAN öNCE sÖYLEMEK iSTEDİĞİM bİR şEY vAR...


aRTIK aY'IN pEYNİRDEN oLUŞMADIĞINA iNANDIĞIMIZ şU gÜNLERDE hALEN bİLİMİ uMURSAMAYIP, sALGIN hASTALIKLARIN tANRININ gAZABI oLDUĞUNU dÜŞÜNEN bİR kİTLE iLE sAVAŞMAKTAYIM!!!

bİRÇOK SORU BİLİM tARAFINDAN cEVAPLANMIŞKEN, bAZEN bAZI sORULARIN hİÇBİR zAMAN çÖZÜLEMEYECEĞİNİ dÜŞÜNENLER vAR!


mERAKIM şU:


hER sORUNUN bİR cEVABI vAR mIDIR???


mESELA?

Yorumlar

mesela "YANDAŞ" denilen

HoLa 15.09.2014 - 18:38
mesela "YANDAŞ" denilen organizmalar var...
o değil de...
bunlara "YANDAŞ" deyince utanmıyorlar da...
eskiden ahlak dışı bişi idi...
şimdi bunlara YANDAŞ de...
"evet biziz" ya da "buradayız" filan diyorlar!
bi kaç senedir hemde...
sıfır utanma...
sıfır bilgi...
sıfır muhakeme...

(buraya bi parantez açiiim TR de TÜİK kayıtlarına göre evliliklerin 40% si AKRABA EVLİLİĞİ! Ulan var yag enetik erozyondur bu)

neyse...

hani demem şu idi;
bunları oysan ne oluuuur oymasan ne olur...
her soruyu bilmem ama...
her bi şeyin bi nedeni vardır!

cik cik!

var

sanalmanik 16.09.2014 - 04:34
var tabi;
bilmiyoruz-bilmiyorum-henüz keşfetmedik-bilmiyoruz;araştırıyoruz;
siz bulun; sen bul;sence;

--

"Sorular sorup yanıtlar isteyen biri, kendine sorulan/ yöneltebilecek sorularıda yanıtlamaya hazır olmalıdır;
Soru sormak ve tekrar tekrar soru sormak, ve aslında sorduğun sorunun yanıtını (almadığında-almadığını düşündüğünde) istemek, başlı başına bi tartışma biçimidir;
Gerçekten düşünmeyen biriyle tartışmak istiyorsanız, tek yapmanız gereken muhtemelen sorular sormaktır, güçlü sorular sormaktır, cevap olarak yine sorular sormaktır;Yapılabilecek en güçlü şey, Sorunuza cevap alamadığınızı ya da (kişinin) soruyu gerçekten cevaplamaktan çekindiğini ve sakındığını ona göstermeyi denemektir, bu oldukça etkilidir; Bunu kabullenmese ve kaçsa bile arkada bunun yansıması ve etkileri olacaktır;"

"
Ama tabi gerçekten merakla ve ilgiyle içten sorulmuş bi soru da; gerçekten içten ve ne düşünüldüğü ile, özgün düşünceye ve kendini ifadeyle, hatta merak ve ilgiyle aynı şekilde özenle yanıtlanmalıdır ; "


"(örnek yanıtlar, ) (iletişimsel olarak) (sadece soru kalıpları)

-neyi bilmek istiyorsunuz,?
-neyi merak ediyorsunuz?
-ne dememi bekliyorsunuz?
-ne düşündüğümü mü bilmek istiyorsunuz, gerçekten ne düşündüğümü mü bilmek istiyorsunuz;
-bu sorunun yanıtını vermemi bkeliyorsunuz? bu sorunun yanıtını bilmemi mi umuyorsunuz?
-neden yanıtı kendiniz bulmuyorsunuz?
-neden yanıtı birlikte bulmuyoruz? aramıyoruz?
-aslında bana neyi soruyorsunuz?
-sizce bunun nasıl olabileceğini biliyor olabilir miyim?
-bunu kim biliyor ki? bilebiliyor ki?
-bunu sormaktan amacınız ne kastınız ne? aslında bunu sorarak beni, inancımı ya da düşünüşümü mü sorguluyorsunuz?
-canlıların nasıl oluştuğunu-bunun nasıl olduğunu-,vb. kim biliyor ki? kim gözlemledi ki? tek bildiğimiz varolduğumuz? sizce?
-bende bu sorunun yanıtının olmayışından muzdaribim,
-bende merak ediyorum bunu, siz biliyor musunuz?
-dünya da onca insan ve bilimsel çaba bunu yanıtlayamamışken ve tüm insanlar bu soruların yanıtlarında uzlaşamamışken, cevapları bulamamışken -cevabın bende olmasını bekliyorsunuz, umuyorsunuz; ben sadece bilimsel bi çıkarımı ya da gözlemi aktardım, o halde cevap yine bilimde-akılda-belki de biz de- olmalı;
-bu sorunun cevabını bilmediğimiz için insanlık olarak birlikte utanmalıyız, dert yanmalıyız;
-bilim bunun için bi cevap sunmuyor ve çıkarımsama yapmıyor ama örneğin dinler şunu diyor, metafizik bunu diyor, felsfeciler şunu diyor, görüş ayrılığı var bu konuda, ben emin değilim bende düşünüyorum bulacağım yakında;

benzeri uzayan kalıplar ve düşünüş biçimleri muhtemelen güçlü iletişim geri bildirimleridir;

kişinin aslında size bunu sorarak neye yöneldiğini neyi bilmek istediğini, ne yapmak ve ne sonuç doğurmak istediğini, ne amaçladığını açığa çıkarma;

bazen bir soru soru bilmek ya da öğrenmek için sorulan bi soru değildir ve bu açıktır, bazen bir soru nerdeyse bi hesap sorma ya da sorgulama gibi görünür; "

Sorulan soruda gizli çok

Yabancı 19.09.2014 - 17:57
Sorulan soruda gizli çok cevap vardır.

Asında birçok soruyu da gizleyen çok cevap vardır.

cEVAP iÇİN hAZIRLANMIŞ sORULAR vARDIR.

CEVBı ÇOKTAn VERİLMİş SORULAr VARDIr.

Cevap ortada ve çıplak bir gerçek olmasına rağmen sorunun kendisinde boğulmuş (.....boncuk arayanlar) mankafalar da vardır.

Cevap ortada ve çıplak bir

oik0s 19.09.2014 - 18:46
Cevap ortada ve çıplak bir gerçek olmasına rağmen sorunun kendisinde boğulmuş (.....boncuk arayanlar) mankafalar da vardır.



:)

Ölünce nereye gitcen? Bak!

cenk 21.09.2014 - 08:10
Ölünce nereye gitcen?
Bak! cevabı yok"""
Ha ha ha!

bu sorularınızın hepsinin

21.09.2014 - 16:12
bu sorularınızın hepsinin bir cevabı ve gerçekten sorulması gereken gerçek,gerekli soruların cevabı var. İhtiyaç duyduğun bütün soruların eğer gerçekten inanma istediği okursanız Cevap: Kur-an'ı Kerim

Ben okudum sonra da

Yabancı 22.09.2014 - 10:12
Ben okudum sonra da kaldırıp çöpe attım. Son derece basit, çelişkili ve de zararlı bir neşriyat arap muhammedin şiir kitabı kura-nı kerim. Jean de La Fountaine kitaplarından başlayabilirsin ve böylece cahil olmama yolunda küçük ama insanlık için büyük bir adım atmış olursun.

Misafir, senin kuran ı hiç

cenk 22.09.2014 - 10:28
Misafir, senin kuran ı hiç okumadigin çok belli

Her sorunun bir cavabı

Bilgisev 22.09.2014 - 11:03
Her sorunun bir cavabı olamaz. Matematikçi Kurt Gödel bu soruya "Formal mantık" kurallarını uygulayarak yanıtlamıştır. Matematik dahi açık bir sistemdir.

Olamaz çünkü soru ve

Yabancı 22.09.2014 - 11:51
Olamaz çünkü soru ve cevap iki ayrı biçimde var olamaz mantık olarak.

Soru, soruyu soran fakat cevabı alamayan kişinin zihninde cevapsızdır oysa cevap bir başka kişinin zihninde var olan bir bilgidir.

Geleneksel mantık... Aristoteles mantığı... Antik mantık... Ezoterizme kadar oradan da tanrıya kadar inecek gibiyiz.

Tanrı yoktur önermesi, olmadığı iddia edilen bir şeyin olmadığına dair verilmiş bir cevaptır ki soru ve cevap konusunda ''mantık'' hiç de güvenilir bir alan değildir çünkü mantıksal uslamlama yolu ile her soruya bir cevap verme yetisine sahip bir işlemci durumundayız sanırım.

her sorunun cevabı vardır

rumana 22.09.2014 - 13:42
her sorunun cevabı vardır belki 1 yerlerde ama bizim ulaşıp özümseyebileceğimiz haliyle değil. hatta veriler o kadar azdır ki yeterli incelikte sormak bile mümkün değildir.

her cevabın bir sorusu

sanalmanik 22.09.2014 - 15:27

her cevabın bir sorusu vardır?

"Yabancı tarafından Pzt,

24.09.2014 - 15:05
"Yabancı tarafından Pzt, 22/09/2014 - 17:12 tarihinde gönderildi.
Ben okudum sonra da kaldırıp çöpe attım."

Kur'an'ı okumuş, sonra da çöpe atmış!
2 milyar insanın inandığı bir kitabı çöpe atmasaydın daha isabetli bir iş yapmış olurdun.
Ben de İncil'i ve Tevrat'ı okudum. Bugünkü haline inanmasam da çöpe atmadım. Kitaplığımın bir köşesinde onlara da yer ayırdım.

Tipik müslüman kafası

Yabancı 29.09.2014 - 01:06
Tipik müslüman kafası işte...

Onlarınki tahrif olmuş bizimki hala orcinal yaaaa...

2 milyar gereksiz sürü.
diyanete söyleyin ezan denilen böğürtünün sesini kıssınlar. Belki rahatsız olanlar vardır ve belki tahrif etmekten suyunu çıkarmışsınızdır dininizin...

Önce saygı göstermeyi öğreneceksiniz .

Kitabı baban yazmamış olsa gerek. Sen işine bak rabbisiyle aramıza girme abisi. Nıhahaha

Misafir, 2 milyar

cenk 29.09.2014 - 08:55
Misafir, 2 milyar Müslümani tek tek saydın mı?
Bunların içinde Işid, bakara/makaraa! Diyenler de dahil mi?
Saçmalama konusunda Süpersiniz.

Her sorunun cevabı olmak

-İSİS- 29.09.2014 - 11:27
Her sorunun cevabı olmak zorunda mı? Ya da şöyle demeliyim sanırım her sorunun cevabı var ama net bir cevap bulabilir misiniz? Net bir cevap yoksa o sorunun bir cevabı olduğunu nasıl bilebilirsiniz? 'Cevap ortada ve çıplak bir gerçek olmasına rağmen sorunun kendisinde boğulmuş (.....boncuk arayanlar) mankafalar da vardır.' diyen arkadaşım bunu kime göre veya neye göre söylüyorsun. Çünkü her insan farklıdır düşünceleriyle birlikte bunu söylemen yeterince beni düşündürmedi konu üzerinde. YABANCI adlı arkadaşım Kuran'a inanmayabilirsin ancak ama bu onu atmanı gerektirmez diye düşünüyorum götürüp bir camiye teslim edebilirdin. Ve ironiye bak ki YABANCI diğer yorumunda saygıdan bahsetmişsin madem saygılısın niye çöpe atıyorsun. ve yabancıyı eleştiren arkadaş madem Tevrat a ve incil e inanmıyorsun niye kitaplığında yer alıyor madem inanmadın git bir kiliseye bırak ve sana faydalı olacağını düşündüğün kitapları kitaplığında barındır. ve ölümden sonra nereye gideceğini bilmeyen arkadaş sana iyi düşünmeler çünkü cevabını bulamazsan zor çıkarsın işin içinden. YORUMLARIM BÖYLE DEVAM ETTİREBİLİRİM AMA YAZMAYA ÜŞENİYORUM ARKADAŞLAR NİYETİM ASLA YARGILAMAK DEĞİL ANCAK Bİ YORUMDA FARKLI DİĞER YORUMDA FARKLI CÜMLELER İMA EDEN YORUMLARDA BULUNMAYIN BENCE VE KARŞINIZDDAKİNİ ELEŞTİRİRKEN BUNU SİZE NELER KATABİLECEĞİNİ DE UNUTMAYIN...HEPİNİZE İYİ GÜNLER!

Ve ayrıca eklemek gerekirse

-İSİS- 29.09.2014 - 11:32
Ve ayrıca eklemek gerekirse Pew Araştırma Merkezi tarafından yapılan bir demografik çalışmada, dünyada yaklaşık 1.57 milyar Müslüman insan yaşamaktadır. ve bu araştırma sanırım 2010 yılında yapıldı ancak kaynaklara göre Müslümanlık artıyor .yani yuvarlarsak dünyada yaklaşık 2 milyar Müslüman yaşıyor Belirteyim dedim. NEDE OLSA UĞRAŞIP TEK TEK SAYMIŞLAR :DDDD

1.57 milyar 2 milyar. Fark

sonsuz 29.09.2014 - 13:37
1.57 milyar

2 milyar.

Fark 430 milyon. Yani 6 Türkiye nüfusu kadar. Kısacası Türkiye gibi 6 ülke daha müslüman oldu galiba 4 yılda?



Olabilir o kadarını

-İSİS- 29.09.2014 - 14:22
Olabilir o kadarını bilemem ancak araştırmacılar 2 milyar gibi bir değer üzerinden konuşuyorlar ben sadece oturup tek tek saydıklarına değinmek istemiştim. yani ona bakılırsa uzayda da yaklaşık 2 3 milyar kadar galaksi olduğunu kesinmiş gibi konuşuyorlar oturup tek tek saydılar mı? İnsanlar buna gözü kapalı inanırken neden Müslümanların sayılarına takılıyolar onu anlamıyorum.sadece bunu belirtmek istemiştim...

cevap seçenekleri

sanalmanik 29.09.2014 - 15:37

cevap seçenekleri için;
kesin- doğru -iyi
hangisini tercih edersiniz

kesin sınanamaz ama bilinir/bilinebilir; ispatlanmaz ama çürütülemez de;
doğru can sıkar;
iyi geçiştirir işte;

laf olsun işte;

--

her sorunun bir cevabı olması değil cevabın bizde olması
cevabın bizde olması değil cevabın sende olması, onda olması herkeste olması;
o da önemli değil, cevabın uyumlu-ılımlı-uyuşuk bi cevap olması ve bu durumda cevap yanlışta olsa herkeste aynı cevap olsa cevap olurdu ve kimse tatışmazdı;

her sorunun cevabı olsa ve cevapdoğru ve kesin olsa bile hrkes yetmiyor; cevap iyi de olmalı; ama cevap tamam olmalı;
ölçülebilirlik-sınanabilirlik ve ispat ; direkler; varlığıın direkleri-yasaları
varlığın yasaları ilinir olsa- açık- herkese açık- neyi tartışacağız-yaşayacağız;
o da gerek değil;
cevaplar olsa neyi soracağız; soru olmaz doğmaz;
sorular cevaplanmamışlardan/yanıtlanmamışlardan-bilinmeyenden doğar; ee doğanlarda doğmamışlardan

ben yine de derim ki, okudum bildim deme? -Yunus
okumaktan mana ne? - Yunus

her sorunun "bir" cevabı tüm soruları tümleyen bir (1) cevap mı?

soruların öznesi cevaptır- cevabıdır dersek ne olur? "ne ya da "kim" tüm soruları tümleyen cevabı belki olsa olurdu;;

isis, yabancı ile misafir'i

oik0s 29.09.2014 - 16:53
isis, yabancı ile misafir'i karıştırmış.

Neyse...

İsis önce "her insan farklıdır" diyor ve hemen arkasından Yabancı'ya ne yapması gerektiğini DİKTE ediyor.

Bu neyin kafası acaba ? Ayran mı böyle yapıyor.

İşin daha ilginç yanı :

Sürekli saygı beklentisi içinde olmaları,

-Ona saygı duyulacak (Sırf bişeye inandı diye)
-Baştan sona asla okumadığı kitaba saygı duyulacak. (içinde ne yazdığını bilmediğinden eminim)
-İmama saygı duyulacak.
-Zart zurt atan yalancıya saygı duyulacak.
-Berkin'leri öldüren zihniyete saygı duyulacak.

Ve en sonunda denecek ki :

Hayır onlarınki islam değil...


Sadece onunki islam...

Böyle bir komedide YABANCI'nın durduğu yer neresi sence ?

öncelikle oik0s adlı

-İSİS- 30.09.2014 - 05:45
öncelikle oik0s adlı arkadaş yabancı adlı kişiyi ve misafir i karıştırmadım bu bir. İkincisi ben ona ne yapması gerektiğini dikte etmedim yani zorlayıcı bir şekilde öyle yap demedim götüreBİLİRdin dedim.Ve ben biraz saygılı olmasından bahsettim, sadece inandığı için değil. burda ben sanki bir açık arıyomuşum, insanları çok ağır eleştiriyormuşum gibi konuşmanız beni çok üzdü. Ben burda bişeyler öğrenmeye çalışıyorum sadece o arkadaşın davranışının doğru olmadığına parmak basmıştım ister inansın ister inanmasın o dine.ve ben yazımda ne imamdan bahsettim ne Berkin den ki Allah o çocuğa rahmet etsin nur içinde yatsın.ben size yalancı zart zurt eden insanlara saygı duyun da demedim. Halüsilasyon gördünüz sanırım. VE KURAN I KERİM İ baştan sona kadar çok okuyup hatim ettim mealiyle birlikte eğer siz okumuş olsaydınız yorumunuzdaki yersizliği fark ederdiniz. Söylemediğim şeyler içinde itham etmezdiniz beni. YABANCI adlı arkadaşın yorumlarını çok beğeniyorum ayrıca gerçekten çok bilgili bir insan olduğu anlaşılıyor ve beni daha çok sorgulamama neden oluyor dinim hakkında ona bu yorumları için başka bir konudaki yorumumda teşekkür etmiştim. Ayrıca ayranıda severim ama kafa yapmıyor bende o bünyesi zayıf olanlar için geçerlidir. LÜTFEN İSLAMI ÇEVRENİZDEKİ İNSANLAR YERİNE DOĞRU KAYNAKLARDAN ÖĞRENİN. KURAN I DOĞRU ANLAYIN. BEN BURDA SİZE İLLA OKUYUN DİYE BASKI YAPMIYORUM AMA BİLMEDİĞİNİZ KONULAR HAKKINDADA YORUM YAPMAYIN BE ARKADAŞLARIM. LÜTFEN BENİM YORUMLARIMA ELEŞTİRİCİ YORUMLAR YERİNE SANKİ O BİLGİYİ ÖĞRETİYOMUŞ GİBİ YORUM YAPARSANIZ DAHA ÇOK HOŞUMA GİDER. HEM SİZLERDEN DE BİŞEYLER ÖĞRENMİŞ OLURUM DİYE DÜŞÜNÜYORUM.HEPİNİZE İYİ GÜNLER. SAĞLICAKLA KALIN !!!

Sevgili Mü'min kardeşim

rumana 30.09.2014 - 06:52
Sevgili Mü'min kardeşim "İsis(?)", En'âm 68'i hatırlatırım! Allah'ın (c.c) Rahmeti ve Bereketi üzerine olsun!

Çok teşekkür ederim

-İSİS- 30.09.2014 - 09:30
Çok teşekkür ederim rumana bu açıklaman için ancak benim niyetim insanları inançlarına göre ayırıp ırkçılık yapmak değil ben sadece farklı bakış açılarını görerek neden Müslümanım neden bu dine inanıyorum elbette bendeki tam teslimiyet ancak bu tip benim düşünceme karşı yorumlar bu dine neden inandığımı bir kez daha hatırlatıyor. bişeylere körü körüne değilde o düşünce hakkında daha çok bilgi sahibi olmama neden oluyor. Uyarın içinde teşekkür ederim. Allah ın Rahmeti ve Bereketi üzerine olsun arkadaşım...

""LÜTFEN İSLAMI

sanalmanik 30.09.2014 - 11:01
""LÜTFEN İSLAMI ÇEVRENİZDEKİ İNSANLAR YERİNE DOĞRU KAYNAKLARDAN ÖĞRENİN. KURAN I DOĞRU ANLAYIN. BEN BURDA SİZE İLLA OKUYUN DİYE BASKI YAPMIYORUM AMA BİLMEDİĞİNİZ KONULAR HAKKINDADA YORUM YAPMAYIN BE ARKADAŞLARIM. LÜTFEN BENİM YORUMLARIMA ELEŞTİRİCİ YORUMLAR YERİNE SANKİ O BİLGİYİ ÖĞRETİYOMUŞ GİBİ YORUM YAPARSANIZ DAHA ÇOK HOŞUMA GİDER. HEM SİZLERDEN DE BİŞEYLER ÖĞRENMİŞ OLURUM DİYE DÜŞÜNÜYORUM,""


o zaman şöyle yapın;/yapalım;
önce siteyi, bu tartışmaları ki (çok vardır) bi inceleyin tarayın;
Genel olarak islam din-teoloji-tanrı anlayışı karşıtı (görülen-gördüğünüz) savları bi inceleyin tarayın; din-mitoloji-insanlık tarihi-inancı; vb. (Bu site olmasa da) Okunup (kuran kitabı ya da başka şeyler) yapılan eleştirileri- (içeriğe ve ayetlere yapılan eleştirileri ve diğerleri-benzerleri) varlık felsefesi eleştirileri (betimlenen tanırının mümkünsüzlüğü) eleştirileri/betimlemeleri ve savlarını gözden geçirin bilgi sahibi olun öyle gelin konuşalım;

bunun dışında kanal ve kanallık konuları-metodolojileri temel ispirtizma (spritualizm) ve ruhçuluk benzeri iletişim metodolijelri, Kanallık açık kanallık-açık trans kanallık benzeri kavramları ve ruhsal bilgi-iletişim adı altında sunulan verilen/tüm verilerin nasıl edinilmiş olabileceğini; ve başak şeyleri de ekleyebilirsiniz;

Bi tanrının yazdırdığı varsayılan bi kitabı konuşyorsanız-konuşuyorsunuz, insanların beyanları üzerine;
biz size onu neden bir tanrnın yazdırmadığını-yazdıramayacağını (içtenlikle-dürüstlükle ve belirtitiğiniz gibi öğretici bi tavırla) anlatalım;

Sevgili oikOs'un yorumundaki

Yabancı 30.09.2014 - 12:20
Sevgili oikOs'un yorumundaki saptamalara aynen katılıyorum.

Bunların en iyi bildikleri şeylerden biri de karıştırmak... Olabildiğince karıştırmak...

İnandığımı nereden çıkardın onu da anlayamadım.

Önce saygı duymasını öğrenin sonra saygı beklentisinde olun.

İnsanı, islamın ve diğer

Yabancı 01.10.2014 - 06:40
İnsanı, islamın ve diğer dinlerin cehaletinden, arsızlığından, yalanlarından korusun bilgeliğin gücü.

İnsan, bilimsel

Yabancı 01.10.2014 - 06:52
İnsan, bilimsel düşünüşle edinilen, nesnel olabilme yetisini besleyerek, destekleyerek kendini islam ve diğer dinlerin cehaletinden, çelişkilerinden, anlam değiştirerek çarpıtmalarından, ikiyüzlülüğünden, arsızlığından koruyabilir.

Zihin, farklı tasarımlar dünyasında, kendi işleyişi için sağlıklı ve en üst duyarlılığa ulaşabilecek potansiyel için öncelikle gelenek, din, örf, adet, töre gibi psikozlar, çarpık algılamaya çok uygun duygusal reflekslerden kurtulmalıdır.

İnsan için en yüksek amaç, eleştirerek, sorgulama yaparak, iç ve dış gözlemde bulunarak, zihinsel güçlerin yalnızca tanrının tekelinde olduğunu iddia eden dinlerin ve o dinlerin kurucusu olduğu bilinen iktidar sahibi din adamlarının katı otoritesini aşıp aklını özgürleştirmektir.

İnsan, çıkarları ve toplumsal aidiyet ihtiyacı doğrultusunda gösterdiği zayıflıklarını aşamadığı sürece cehaletten kurtulamaz.

Öncelikle burada yazı

oik0s 01.10.2014 - 15:27
Öncelikle burada yazı yazan herkesin illa sünni olması gerekmiyor.

Ateist olur, Alevi olur, Şaman olur vs.. olur. Öyle olduğunun hesabını da sana bana vermez.

Zaten artık yeni bir islam var : Virütik İslam

Kendi vahşi yüzünü saklamaya çalışırken, başkasının yüzüne bulaşan bir virüs... Kendiyle çelişen, kendiyle yüzleşemeyen, YALANLAR yumağından oluşmuş vahşet ve baskı aracı...

Müritlerinin neredeyse tamamı, bir kitap nasıl okunur onu bile bilmeyen analiz ve muhakeme yoksunu kişilerden oluşuyor.

Bir de demezler mi... Önce oku, anla falan... Yabancı okuduğunu ve çöpe attığını söylüyor. ben geçmişte aynı lafı yüzlerce kez ettim. Yüzlerce kez.. iyice okuyup anladığımızı ispatladık. Normal zekalı biri için zaten bir defa okumak yeterlidir.

Fakat ben senin okuduğundan şüpheliyim. Zira Rumana seni tuzağa düşürmüş bile...


Ne yani sen şimdi tanrının emirlerine karşı mı geliyorsun. Ya da beğenmiyor musun ? Eksik mi buluyorsun.

Evet canım sen bir trolsün...







Sevgili Bilgisev, Haluk Abi

Delişey 04.10.2014 - 10:13
Sevgili Bilgisev,

Haluk Abi mi desem:) ?


"Her sorunun bir cavabı olamaz." yazmışınız ya! Peki cevabı olmayan "şeyler" soru niteliği taşır mı? Yanı soru -cevap ilişkisi yada ikilisi, tek başına hareket edebilir mi?

Bunu örneklemek ister misiniz, isteyen çıkar mı?

Cevap alınamayacaksa, cevabı yoksa!

Bence cevapsız soru, asidi kaçmış gazoz gibidir abi:)))


Tabi, cevap var cevapcık var, onunda farkındayım da yani ne bileyim...:))












cevapla

İsis-ares vardı bilgisayar

Delişey 04.10.2014 - 10:33
İsis-ares vardı bilgisayar programı:)

şaka şaka, yani evet o isimde bir yazılım programı var da

benim de şaka yapasım var:)

bizim evde tam altı tane kuran kitabi vardı, hepsini dikkatlice inceledim, kuran kurguyu iyi kurmuş(korku, cennet, ödül, iyi, kötü model, iktidar) ancak anlamlı cümle kuramamış, halen biz "kuran" diye iddia ediyoruz! ben anlamadım! hiç anlamadım!

kerimi de anlamadım, kuranı da, anlatanı da... saygısız değilim asla... samimiyim sadece. bir sürü insana sordum soruşturdum, anlamamışlar! ancak, hoca şunu dedi, bizim köyün imamı böyle dedi... geleneği bozmamış anlamış gibi rol çalmışlar.

anlam bilgim iyi aslında osym sınavında türkçe netim iyi. sonra anladım:))) uzaklaştım. kaçtım hatta. Yabancı gibi "çöpe" atmadım kulaktan dolma bilgi ile kıvrananlara armağan ettim... umarım anlarlar!

:))

peki o halde her sorunun

sanalmanik 04.10.2014 - 19:27

peki o halde her sorunun (evrende) bir cevabı var mıdır? evren için- objektivite için; Objektif olarak her sorunun cevabının bilinebildiği bir nokta; Belki de matematik-analitik;
Biz sahip değiliz sadece ya da ortak erişimli değiliz ya da kanıt ve kanıtlı-gösterilebilir değil bizim için ya da bizim anlayışımızla ispatlanabilir; (değil)

Kuram olarak ya da kuramsal olarak varlık birliği (kaynak birliği) tasarlandığında-düşünüldüğünde vardır, bi ölçüde; Tüm yanıtlar önceden verilmiştir ve tüm sorular cevaplanmıştır; Her şey cevaptır-her şey amaçtır,tersi değildir; (Varlığı yansıtan zeka kuramı içinde; hepimiz oyuz ve aynıyız-biz tasarladı kve biz oynuyoru/deneyimliyoruz; açı kve özgüür irade-unutmayı da bi zseçtik-hatırlamamyı da bölünmeyi de ayrışmayıda, kendimzi olmayı da;) (Bu durumda -sorun ve eşitsizlik kalmaz; denklem kalmaz çünkü mutlak sonsuz denkliktir; soru-sorun kalmaz doğmaz çünkü eşitsizlik yoktur-sınama yoktur; Sorun kalmaz çünkü kaynak birliği/aynılığı/özdeşliği vardır- Eşitsizlik bulunamaz;Tüm deneyimleyici aynıdır ve birbirinden aynı değil, eşitsiz değil; tam olarak aynı-tüm olarak aynı;kaynak farkı yok; farklı kaynak; hepsisin ve her birisin; İsterseniz başka denlik/denklikler kurun sınayın; güle güle;)

(Konusuz)

Delişey 05.10.2014 - 02:05

"Artık yeni bir islam var :

Stalker 20.12.2014 - 05:09
"Artık yeni bir islam var : Virütik İslam . . .

Kendi vahşi yüzünü saklamaya çalışırken, başkasının yüzüne bulaşan bir virüs... Kendiyle çelişen, kendiyle yüzleşemeyen, YALANLAR yumağından oluşmuş vahşet ve baskı aracı...

Müritlerinin neredeyse tamamı, bir kitap nasıl okunur onu bile bilmeyen analiz ve muhakeme yoksunu kişilerden oluşuyor." oikos . bunu her yere yapıştirasım var .

denedik; birincil

sanalmanik 21.12.2014 - 18:39

denedik;
birincil taslakımsı-geliştirilecek;
http://zihinselsorucevapegzersizleri.blogspot.com.tr/2014/12/tanr-var-m-tanr-var-mdr-tanr-yok-mudur.html

Soru: Bu site sahibinin

22.12.2014 - 02:25
Soru: Bu site sahibinin amacı nedir?

a) Para kazanmak,

b) İstihbarat yapmak,

c) Çoklu kişilik bozukluğu olan şahıslar için birden fazla nick ile farklı yorumlar yaptırtmak,

d) Kendisinin çok zeki ve kültürlü olduğuna inanması, ego tatmini ve çapkınlık yapmak istemesi.

e) Yukarıdakilerin hepsi ve bu site vasıtasıyla hoş vakit geçirmesi hatta bunu obsesyon yapması.

(Uzayzaman)

Bence kesinlikle

xenix 24.12.2014 - 03:57
Bence kesinlikle çapkınlık için yapıyor. ahahah

Wow, Kişilik uzmanı

DEC CAL 24.12.2014 - 15:56
Wow,

Kişilik uzmanı uzayzaman..
Aynen a,b,c,d,e şıkları tekmili birden....

özgür bir alanın özgür

sanalmanik 25.12.2014 - 10:51


özgür bir alanın özgür olması ve kendi doğaçlamasını ve çeşitlemesini geliştirmesi/sınırlamaması ve sınırlanmaması -yaşatması- istenir;

hayır canım; amaç sınırdır; özgür özgürdür ve açıktır; amaç açıktır; amaç sınırlanmamış;

siz evrim ve doğal evrim/gelişim-gelişit içinde seleksiyon yapıcı ve özel ve özlem seçici tümce arıyorsunuz;
sizin özlemleriniz ve yönelimleriniz varoluşun ve varoşluşunuzun özlemlerine eşit ve özgür mü?

özgürlük söküp özgürlük dikiyoruz canım, bunu zaman gösterecek bırakalım da zaman ve gelecek bizi yargılasın,
ve özgürlük söküp özgürlük dikiyoruz;

çok üzerime aldım ben bu

sanalmanik 25.12.2014 - 11:35

çok üzerime aldım ben bu çoklu kişilik bozukluk ifadesini ve çoklu kişi varmı bilimiyorum ama
sanalmanik olarak ben birden çokdeğilim ve geçmişte burada hiç bulunmadım ve başka bir nickle de asla;
bir nickle birden çok kişiyi oynayabilirim ben ve yazan tek bir beden; hep öyle oldu ve kalacak,

--

bırakalım diyorum süpermanik'in ego hatarını çünkü süper manik çok fazla süperego ve süper yüksek egolu bir kişilik ve süperegolar yansıtmış olabilir
bu sizi neden rahatsız ediyor ki;

siz yazmanıza bakın
bu alan ve manikte bunu destekliyor; geçmiş hatalara takılamyın lütfen manik değişti ve değişmeyi deniyor tekrar;

siz neden manik'in egosuyla ilgileniyorsunuz?
burnu havada bir adam manik; her şeyi bildiğini sanıyor ve herkese akıl veriyor bunu sevmiyorum

buraya gelip herşeyi bildiğinden-bileceğinden ve bildireceğinden ve çözümleyeceğinden bahsediyor
yazdıklarımıza saçmasapan ve akılalmaz girdiler giriyor;
bu değilse bile cevapsızlığın aşılabileceği inancından bahsediyor ve insanları umut ve yenilik/farklılık-etkinlik sarmallarına ve yeni farklı düşünme açılarına itmeyi deniyor;
varoluşu bir oyuna ve kapalı bir kutuya çözümlenmeyi bekleyen bir bulmacalar bilmeceler denklemine çeviriyor;
bizi sinir ve gıcık ediyor ve fazlasıyla ve üstesiyle;
stabil olmayan parçalanmış kişilikler yansıtıyor, kendi bile kim olduğunu bilmiyor ve kim olmayı deniyor acaba; neden?
sözleri hiç bir anlam ifade etmiyor;
bi günü bi gününü ve bi anı bi anını tutmuyor, bi yazdığı bi yazdığını ve yazdığı herşey paramparça
ve onunla iletişim kurulmuyor değil mi?
çünkü ne zaman neye ne tepki vereceği alttan mı alacağı yoksa üstten mi belli değil, kim olduğu belli değil;
bazen kendi oluyor oysa bazen içinde bi başkası çıkıyor
kendini bizim yerimize koyuyor ve bazen bu alan yerine, bir birleşik alan ve birleştirilmiş alan ve orada buluşmuş insanlar diyagramı sunmayı deniyor;
herkesi birbirine yaklaştırmayı-uzaklaştırmayı kızıştırmayı/kaynaştırmayı ve anlamlaştırmayı deniyor;
bazen ego takınıyor ve bazen de bırakıyor gibi; kim olduğu belli değil; birden çok kişi gibi,
e manik cevap arıyor-cevap peşinde;
bazen anne babamız ve bazen kızkardeşimiz bazen ıssız kayıp bi adamı oynamayı deniyor; tutarsız yazdıkları; kendi içinde tutarsız,
bizi sinir ediyor ve fazlasıyla sinir ediyor ve o bunu biliyor; değil mi?
çünkü usunun sınırlarını zorluyor sonzuzluk içinde;
kaba ve kuralsız bi oyun ve bu kaba ve kuralsız oynanır, sınırlar yıkılır-aşlır ve genişletilir; takılmaya gerek yok; sanal'a takılmayın; kendiniz olun;
sanal üzgün değil ve ona kızabilirsiniz ve açıkça;

sistem içidne yüzen şeyler bunlar bırakın sistem kendini çözümlesin

siz şanslı olmalsınız çünkü sıradan küçük bir egonuz var;
çünkü kimse süperegolu olmayı istemez-sıradan olmayı ister- manikte öyle;

aslında manik'te isterdi güzel elbiselerle makyaj yapıp dolaşmayı;
aslında manikte istedi sıradan bir anlaşılmayı ve anlaşmayı ve gerçekten isterdi, tüm kalbİyle;

BU TÜM SORULARIN BİR CEVABI VAR MIDIR SORUSU MANİK'İN ÇOK KAFASINI KARIŞTIRDI VE KARIŞTIRMIŞ OLMALI VE BİR CEVAP BULMAYI DENİYOR;

manik rahatsızlıklarınızı ve verdiği rahatsızlığı ve üzgünlüğü biliyor ve gidermeyi deneyecek;

manik ağlayacak-yok manik dalga geçecek ve manik ne yapacağını bilmiyor;

buraya kadar geldik ve hala manikten bahsediyorsunuz, neden kendi duygularınızdan bahsetmiyorsunuz?

"

“Yeter ki hayrete düşmeye hazır ol, meyilli ol, müsait ol”

Peki bankayı soyarken seni uzaktan izleyen ve gerektiğinde müdahil olan ikinci bir Hakan Günday var mı?
Tabii var. Hatta belki mekanizmanın esası bu. Düşün ki sörfte iyi bir dalga yakaladın, çok güzel bir hareket yapacaksın, zaten amacın da bu. O sırada durup etrafa bakmaz, “İyi mi yapıyorum, kötü mü” demezsin. Teknik olarak o işi en iyi şekilde yapmaktan başka bir şeyi önemsemezsin. Yazma süreci işte böyle küçük anların toplamından ibarettir. Okuduğunda ayağını yerden kesecek tek bir cümle için kapanıp 300 sayfa yazmayı göze alırsın…
http://egoistokur.com/yeter-ki-hayrete-dusmeye-hazirlikli-ol-meyilli-ol-musait-ol/
"

Ben de aynen

Yabancı 30.12.2014 - 14:29
Ben de aynen yapıştırıyorum:
"Artık yeni bir islam var : Virütik İslam . . .

Kendi vahşi yüzünü saklamaya çalışırken, başkasının yüzüne bulaşan bir virüs... Kendiyle çelişen, kendiyle yüzleşemeyen, YALANLAR yumağından oluşmuş vahşet ve baskı aracı..."
Sonsuz Us yorumlar yükleniyor...